Na téma dlouhodobého investičního produktu DIP jsme uspořádali semináře tentokráte pro Svaz personalistů České republiky, který je největším profesním sdružením personalistů u nás. Svaz má více než 420 kolektivních či individuálních členů. Na semináře, nám díky velikosti svazu pokaždé zavítalo na 30 personalistů z významných firem. Semináře probíhaly vždy na komunikační platformě tzv. HR online kávy, kde se personalisté pravidelně seznamují vždy s vybranými aktuálními tématy.
Cíl DIP seminářů pro personalisty:
Cílem seminářů bylo vybavit zúčastněné personalisty všemi základními informacemi o dlouhodobém investičním produktu tak, aby ho mohli využít ve svých firmách co nejlépe, zejména představit jaké výhody má pro firmu i zaměstnance, ale i jak si ho sestavit či vybrat jeho poskytovatele.
Co bylo obsahem DIP seminářů:
Téma DIP jsme po dohodě rozdělili do dvou ucelených seminářů.
V prvním semináři jsme se soustředili na představení dlouhodobého investičního produktu, jako takového. Prošli jsme základní otázky a odpovědi, s kterými se v diskusích o DIP setkáváme nejčastěji. Klíčovou částí semináře bylo pak rozebrání daňových výhod DIP, a to jak z pohledu zaměstnance, tak firmy. Na konci padl i zajímavý dotaz na srovnání DIP a penzijního připojištění, což je téma pro mnohé určitě vysoce aktuální
V druhém semináři jsme šli již více do hloubky a věnovali se tomu, jak využít DIP opravdu na maximum, a to jak z pohledu spoření, tak investic. V semináři jsme se zabývali nastavením cíle, optimalizací vkladů i si prošli to, jaké investice si do DIP můžeme vybrat, jak si mezi nimi volit i jak přistoupit k výběru poskytovatele DIP.
Svazu Personalistů České republiky děkuji za příležitost DIP personalistům představit a budu se těšit na další semináře.
Jan Sýkora
Pro více informací k DIP využijte navigační lišty v menu či klikněte na nějaké tlačítko níže: